c10b2aa09fbf7874a091f13c4097c169.png
Zoeken
Categorie├źn
9ddeb15558dfa46419a71089e1e30e96.png
Openingstijden:
Maandag: Gesloten
Dinsdag: 13.30 – 18.00 uur
Woensdag: 13.30 – 18.00 uur
Donderdag: 13.30 – 18.00 uur
Vrijdag: 13.30 -21.00 uur
Zaterdag: 10.00 – 17.00 uur

Voordat u een bestelling bij ons plaatst, zouden wij u willen verzoeken de voorwaarden van LiRoJa eerst goed door te lezen. Dit voorkomt namelijk misverstanden en bevordert een fijne verkoopsfeer.

 

 
 
 

Download algemene voorwaarden

VOORWAARDEN
Op alle bestellingen bij LiRoJa zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Klanten die bij LiRoJa bestellen / producten aanschaffen tijdens een kledingparty / producten aanschaffen in ons atelier gaan akkoord met deze voorwaarden.

PRIJZEN
Alle genoemde prijzen zijn in euro's, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.

BESTELLEN
Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u van ons direct een bevestiging per e-mail.
De bestelling blijft 10 dagen voor u gereserveerd. Als er binnen deze termijn geen reactie of betaling is gekomen gaan de artikelen weer opnieuw in de verkoop.

BETALINGSMETHODEN
U kunt op de volgende manieren uw bestelling betalen:
 

  • Overschrijven via bank of giro: U betaalt d.m.v. vooruitbetaling naar het volgende IBAN rekeningnummer: NL77 RABO 0148 4712 34  t.n.v. LiRoJa Fashion te Vlagtwedde
  • Contant betalen bij afhalen: Wanneer u uw bestelling komt afhalen (vooraf even een afspraak maken) betaalt u geen verzend- en verpakkingskosten.

    VERZENDING

    24-uurs levering
    Alle bestellingen (van maandag t/m vrijdag) die voor 14.00 uur online zijn besteld en betaald, worden in principe de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald (vrijdag na 14.00 uur, zaterdag en zondag) worden op dinsdag bezorgd. Er zijn echter een paar uitzonderingen op de 24-uurs levering.

    De volgende verzendtarieven worden door LiRoJa berekend:
    Bij bestellingen tot €  100,-- wordt er € 3.95 verzendkosten in rekening gebracht.

    Bij bestellingen van € 100,-- of meer worden er GEEN verzendkosten in rekening gebracht.

    LiRoJa is niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging door PostNL. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van uw bestelling.

 Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra uw bestelling verzonden wordt. In deze e-mail vind u ook een Track & Trace code van PostNL, zodat u zelf via www.tracktrace.nl kunt nagaan wanneer u uw bestelling ontvangt.  Tevens kunt u zo te allen tijde achterhalen waar uw bestelling zich bevindt. Mocht u niet thuis zijn op het moment dat de postbode het pakket bij u aanbiedt, dan zal PostNL uw pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden. Wanneer uw pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van PostNL, waarop vermeld staat waar u het pakket af kunt halen (dichtstbijzijnde postkantoor of buren). Op deze manier hoeft u niet speciaal voor uw pakket thuis te blijven en kunt u het toch snel in ontvangst nemen!

  • Voor verzending naar het buitenland rekenen wij het PostNL post tarief.

    ANNULEREN
    Als u uw bestelling wilt annuleren, wilt u ons dit dan zo spoedig mogelijk laten weten door een e-mail naar info@liroja.nl te sturen? Zo kunnen wij de artikelen weer in onze winkel plaatsen.

    RUILEN OF RETOURNEREN
    Mocht uw bestelling niet aan uw wensen voldoen mag u binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst.
    Artikelen dienen ongebruikt, in ongeschonden staat en voorzien van originele labels en kaartjes, teruggestuurd te worden, anders vervalt de garantie.
    De verzendkosten voor het terugsturen zijn voor uw rekening (voldoende frankeren).

    Als u iets wilt ruilen of retourneren neem dan zo spoedig mogelijk per e-mail contact met ons op.

Sparen voor € 12,50 korting bij LiRoJa Fashion
Nog nooit was sparen zo snel en gemakkelijk... Voor iedere € 25,00 die u besteedt bij LiRoJa Fashion ontvangt u een stempel op uw online stempelkaart. Bij een volle stempelkaart ontvangt u automatisch een waardebon van € 12,50 die u per email krijgt toegestuurd. Deze waardebon kunt u online verzilveren op onze website en is 1 jaar geldig na de uitgifte-datum.

Voorwaarden deelnemen aan de stempelkaart-actie:
- Een stempel bij elke € 25,00 aan kleding, schoenen en accessoires (dit betreft ook afgeprijsde artikelen)
- Geen stempel over de bijdrage in portokosten en het deel van de bestelling welke met een waardebon is voldaan
- Stempels worden na het verstrijken van de retourtermijn (14 dagen) bijgeschreven in uw account. Retouren tijdens een kledingparty / in ons Atelier worden tevens verrekend met uw stempelkaart.
- De stempelkaart is gekoppeld aan een klantnummer en niet overdraagbaar, de waardebon die u van ons ontvangt is wel overdraagbaar
- Een volle stempelkaart of waardebon is niet inwisselbaar voor contanten, restitutie is niet mogelijk.

Waardebonnen verzilveren
Indien u in het bezit bent van een waardebon van LiRoJa Fashion, dan kunt u deze op 3 manieren verzilveren:

  • Een waardebon verzilveren bij het afrekenen van een bestelling:   

 Voer uw bestelling in, kies bij betaling de optie 'LiRoJa Fashion waardebon' en voer de code van de waardebon in. Het tegoed van de waardebon zal dan op het totaalbedrag van uw bestelling in mindering worden gebracht. Mocht u een tegoed overhouden, dan zal dat tegoed als restbedrag worden teruggeschreven op de waardebon. Bij een volgende bestelling maakt u dan het restbedrag op door het invoeren van dezelfde code. Indien de waarde van de bestelling groter is dan het tegoed van de waardebon, kunt u voor het resterende bedrag een andere betaalwijze kiezen. 

  • Een waardebon verzilveren tijdens een kledingparty:

Het tegoed van de waardebon zal dan op het totaalbedrag van uw bestelling in mindering worden gebracht.
 

  • Een waardebon verzilveren tijdens in ons Atelier:     

Het tegoed van de waardebon zal dan op het totaalbedrag van uw bestelling in mindering worden gebracht.

 

Huisregels LiRoJa tijdens kledingparty's:
Artikelen kunnen alleen worden geruild met aanhangend kaartje en bon.
Beschadigingen van gedragen artikelen kunnen NIET worden vergoed.
Ruilen binnen 14 dagen. Er wordt GEEN geld teruggegeven. U krijgt een geschenkbon die binnen 1 jaar na afgifte-datum kan worden ingeleverd.
Reparatie van artikelen kan, tegen vergoeding.
U kunt 1 dag later geen beroep meer doen op het gratis setje of vergeten artikelen.
Bij het verlaten van de party's staan wij voor beschadigingen van dergelijke NIET garant.

Wij geven geen garantie op opruimingsartikelen!

Eventuele klachten worden alleen in het atelier van LiRoJa beoordeeld en -indien mogelijk- opgelost.  
 

 
 
 
 
 
Kledingparty's
Contactgegevens
Vacatures
Algemene voorwaarden
Nieuws
Kalender
Foto's
LiRoJa Fashion Vlagtwedde
Weenderstraat 65
9541 TB Vlagtwedde
Nederland
Tel: 0599 313729
E-mail: info@liroja.nl
Web: www.liroja.nl
KvK: 02093331